DSpaceUnipr DSpaceUnipr
      Le Biblioteche dell'Università    |    Periodici elettronici    |    Banche dati    |    Cataloghi online

DSpace a Parma >
Facoltà di Lettere e Filosofia >
MAIS International >
Tesi MAIS / MAIS dissertations >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1889/476

Title: Information Literacy and Reflective Learning. An action-research experience at the University of Parma
Authors: Vezzosi, Monica
Publisher: Università degli Studi di Parma. Dipartimento dei Beni Culturali e dello Spettacolo
Northumbria University at Newcastle
Document type: Master thesis
Project: International Information Studies
Issue Date: Jun-2005
Condizioni di accesso: (c) Moica Vezzosi, 2005
Appears in Collections:Tesi MAIS / MAIS dissertations
Beni culturali, Tesi di Master

Files in This Item:

File SizeFormatVisibility
dissertation.pdf968.87 kBAdobe PDFView/Open


This item is protected by original copyright


This item is licensed under a Creative Commons License
Creative Commons


Items in DSpaceUnipr are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.


Share this record
Del.icio.us

Citeulike

Connotea

Facebook

Stumble it!

reddit


 

Cyber Trust DSpaceUnipr è un servizio dell'Università di Parma || Tutti i diritti sono riservati
Disclaimer || Informazioni: dspace-amm@unipr.it || Feedback
Powered by DSpace software, version 1.6.2 || Hosted by CILEA
Valid XHTML 1.0!